مشاور حقوقی اداره کار در رشت

مشاور حقوقی اداره کار در رشت

 

امروزه اختلافات میان کارگر و کارفرما یکی از معضلات مهم در جامعه می باشد که روز به روز در حال افزایش است. به طور عمده، دلیل اصلی این اختلافات عدم پرداخت حقوق، بیمه، سنوات و … می باشد و در صورتی که کارگر و کارفرما شناخت کافی نسبت به قوانین و مقررات اداره کار نداشته باشند دعوی های حقوقی جدی شکل می گیرد در این بین نیاز به وکیل متخصص اداره کار احساس می شود. 

تعداد زیادی از کارفرمایان به حقوق کارگران خود احترام می گذارند، رابطه خوبی را با کارگران شان برقرار می کنند و جهت رفاه و آسایش حال کارگران اقدامات موثری را انجام می دهند.

ولی متاسفانه در این میان کارفرمایانی نیز از عدم آگاهی کارگران خود نسبت به قوانین و مقررات اداره کار سوء استفاده کرده و حق و حقوق کارگران را پایمال می کنند. در چنین شرایطی، کارگران به دلیل عدم شناخت صحیح از مقررات اداره کار و رابطه کارگری کارفرمایی نمی توانند حقوق خود را بگیرند و از حق شان دفاع کنند.

 

در این جا است که نیاز به کمک یک مشاور حقوقی کار یا وکیل ادراه کار داریم تا با دانش جامع و تخصص کافی در زمینه مشاوره حقوقی کار بتواند به عنوان نماینده قانونی کارگران از حق موکلان خود (کارگران) دفاع کند و حقوق آن ها را کامل پس بگیرد.

علاوه بر این، در زمان عقد قرارداد استخدام نیز کارفرمایان و کارگران نیز می توانند با کمک یک وکیل متخصص در زمینه مشاوره حقوقی کارگر و کارفرما، قرار داد را به گونه ای بنویسند که در آینده از ایجاد هرگونه اختلاف بین طرفین جلوگیری کنند.

 

مشاور حقوقی اداره کار در رشت
مشاور حقوقی اداره کار در رشت

 

 

مزایای مشورت با مشاور حقوقی کار :

قابلیت استناد بیش تر قرارداد استخدام در دادگاه: همانطور که می دانید در صورتی که هر کدام از بندهای قرارداد استخدام توسط کارفرما یا کارگر انجام نشود طرفین می توانند به دادگاه مراجعه کرده و شکایت کنند. زمانی که قراراد استخدام توسط یک وکیل خبره در حوزه مشاوره حقوقی کارگر و کارفرما نوشته شود، به دلیل آشنایی کامل وی با قوانین و اصطلاحات حقوقی، قرارداد تنظیم شده قابل استنادتر برای دادگاه می باشد.

نوشتن جامع و کامل قرارداد: مشاور حقوقی قانون کار و تامین اجتماعی به دلیل آشنایی و تسلط کامل بر شیوه نوشتن و نگارش، می تواند قراردادی را تنظیم کند که تمامی موارد مورد نظر شما را در آن ذکر کند. در صورتی که کارگر و کارفرما خودشان نمی توانند به تنهایی این قرارداد را بنویسند.

بستن بهترین قرارداد ممکن: شما با مطرح کردن تمامی خواسته ها و شرایط خود به یک وکیل کارآزموده در زمینه مشاوره حقوقی وزارت کار و بیمه، می توانید قرارداد استخدام را به گونه ای بنویسید که بیشترین نفع را برای شما داشته باشد.

 

مشاور حقوقی اداره کار در رشت
مشاور حقوقی اداره کار در رشت

بهترین وکیل اداره کار

به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه اختلاف بین کارگران و کارفرمایان، بهترین کار مشورت با یک مشاور اداره کار  می باشد. علاوه بر این، در صورتی که هر گونه مشکلی بین کارفرما و کارگر پیش بیاید برای حل آن و زنده شدن حقوق طرفین باید از راهنمایی ها و توصیه های یک وکیل ماهر در زمینه مشاوره حقوقی کارگر و کارفرما بهره برد.

با توجه به اینکه وکلا و مشاوران زیادی در این زمینه وجود دارند شما باید بتوانید بهترین وکیل اداره کار را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را کسب نمایید. برای این کار می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و مشاوره دریافت نمایید .

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *