پادشاه و ملکه اسپانیا، راننده سرویس مدرسه دختران خود شدند!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازگشایی مدارس در اسپانیا این فرصت را برای پادشاه و ملکه انگلیس فراهم کرد تا با دختران خود تا درب مدرسه همراه شوند. پادشاه فیلیپ به همراه همسرش لتیزیا ۴۷ ساله در اولین روز بازگشایی مدارس در مادرید دخترانشان لِئونور ۱۴ ساله و سوفیا ۱۳ ساله را به مدرسه رساندند.

در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شد ملکه انگلیس را در حال رساندن دخترانش به مدرسه «سانتا ماریا دِ لُس روسالِس» نشان می‌داد. خانم لتیزیا در حالی که ماسک بر صورت داشت با ماشین خود دخترانش را تا مدرسه آن‌ها همراهی کرد. لئونور و سوفیا در حالی که آن‌ها نیز ماسک بر صورت داشتند پس از رسیدن به گیت ورودی مدرسه و سنجش تب با تب سنج  وارد مدرسه شدند.

پیش از این انتشار تصاویری از پادشاه فیلیپ که در حال رساندن دخترانش به مدرسه بود در فضای مجازی منتشر شده بود. انتشار این تصاویر در فضای مجازی در حالی خبرساز شد که اسپانیا با ثبت بیش از ۵۷۶ هزار مورد مبتلا به کرونا در رده نهم جهان قرار گرفته است. این در حالی است که نزدیک به ۳۰ هزار تن از مبتلایان به کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند.

گفتنی است؛ کشور‌های آمریکا، هند و برزیل دارای بیشترین بیماران مبتلا به کرونا در جهان هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *